Tuesday 11 June 2013

produk ajaib








PRODUK PALING AJAIB DALAM DUNIA SUDAH MUNCUL !!
Menghasilkan Paling Banyak Testimoni Hebat !!





Setiap penyakit pasti ada ubatnya. Kata-kata itulah yang mungkin selalu terngiang-ngiang di kepala para peneliti di dunia kedoktoran sehingga mereka tidak pernah berputus asa mencari terapi terbaik demi kesembuhan pesakit. Salah satu teknologi perubatan yang saat ini sedang dikembangkan dengan pesat ialah teknologi sel stem('stem cell'). Pengembangan sel stem memberi harapan baru bagi penyembuhan berbagai penyakit yang belum ada ubatnya sampai saat ini

Sel Stem adalah sel-sel tidak matang yang merupakan sel induk (master cell) di mana ia boleh bertukar, membiak dan membentuk dengan sendirinya menjadi pelbagai jenis sel dalam badan kita seperti sel saraf, sel kulit, sel darah dan semua jenis sel. . Terapi sel stem ialah sekumpulan prosedur baru dan teknologi yang memperkenalkan sel yang berkeupayaan untuk menjana atau menggantikan sel-sel yang berpenyakit dengan sel-sel baru yang sihat dan boleh berfungsi.

Sel Stem ternyata boleh digunakan untuk menjana sel-sel dan tisu-tisu gantian bagi merawat lebih 70 jenis penyakit seperti parkinson, alzheimer, leukemia, angin ahmar, serangan jantung, kencing manis, kanser, down syndrome, penyakit darah (barah, talasemia, anemia), sklerosis multipel, artritis reumatoid dan lumpuh saraf tunjang. Ia juga boleh digunakan untuk merawat sel sum-sum tulang yang rosak semasa rawatan kemoterapi atau radioterapi.


Kaedah perubatan sel stem ini juga dipanggil `cell transplantation' (dikenali sebagai 'zellentherapie' di Eropah) telah digunakan untuk merawat lebih lima juta pesakit (menurut statistik yang berpengkalan di Jerman) yang turut menyatakan sel stem memiliki kemampuan untuk mengembalikan ingatan pesakit Alzheimer, menggantikan kulit yang hilang akibat kecelakaan yang mengerikan atau menyembuhkan orang yang begantung pada kursi roda agar kembali dapat berjalan. Itulah di antara beberapa bukti tentang kehebatan perubatan menggunakan sel stem ini.







Bagaimana Sel Stem Dikumpulkan?


Sel Stem boleh di dapati dari tali pusat bayi yang baru di lahirkan, juga boleh di dapati dari sel organ dan sel sum sum tulang manusia. Darah di dalam tali pusat bayi adalah sumber sel stem yang sangat bernilai secara genetiknya unik kepada bayi dan keluarganya sahaja.Sel Stem juga dewasa kini banyak di ambil dari sel haiwan seperti arnab.

Kecanggihan teknologi perubatan sel stem tidak ada penghujungnya...
Penyelidikan tentang sel stem semakin giat dijalankan oleh saintis dunia dan akhirnya
kini Sel Stem tidak lagi di perolehi dari stem manusia atau haiwan, tapi di ambil dari buah-buahan. Salah Satu Buah yang paling popular dan paling banyak digunakan untuk memproduksi stem sel ialah BUAH EPAL.

Teknologi ini lebih di kenali sebagai

APPLE STEM CELL (SEL STEM BUAH EPAL)


Beberapa tahun yang lepas, sebuah Syarikat Penyelidikan Bio-Kimia dari Switzerland iaitu Mibelle Biochemistry melalui Dr. Fred Zulli telah berjaya mencipta satu kaedah sel stem epal yang pertama di dunia iaitu teknologi yang dinamakan 'PhytoCellTecTM'. Teknologi 'PhytoCellTecTM' ini adalah satu kaedah di mana ia dapat mengaktifkan sel-sel tumbuhan. Ini membolehkan penternakan sel-sel tumbuhan secara besar-besaran dapat dilakukan dengan menggunakan kaedah Nano Bio-Teknologi.

Dr. Fred Zulli telah menggunakan extrak epal dari buah epal paling berkualiti & berkhasiat di dunia iaitu dari jenis 'UTWEILER SPATLAUBER' di mana epal ini sangat terkenal kerana mampu bertahan dari kerosakan lebih dari 4 bulan walaupun tidak di simpan di tempat yang sejuk !!
Pokok epal ini begitu ajaib kerana dengan sendirinya ia dapat memulihkan segala kecederaan pada bahagian kulit dahan dan buah.

Penemuan Sel Stem Epal oleh Dr. Fred Zulli melalui Syarikat Bio-Kimia Mibelle Biochemistry dari Switzerland yang mempunyai fungsi-fungsi kosmetik & perubatan yang menakjubkan seperti anti penuaan & anti penyakit merbahaya amat mengembirakan para usahawan industri kosmetik & kesihatan sedunia. Banyak syarikat kosmetik terkenal dunia menggunakan teknologi 'PhytoCellTecTM Malus Domestika' ini sebagai bahan utama produk kecantikkan mereka.




DAFTAR SEKARANG SECARA PERCUMA !!


(SPONSOR ID = Jaguh88

APA YANG ISTIMEWANYA SEL STEM EPAL BIO CAREER INTERNATIONAL (BCI)
BERBANDING PESAINGNYA DI MALAYSIA ??


Dengan kerana itu, syarikat BIO CAREER INTERNATIONAL SDN. BHD (BCI) sebuah syarikat pengedaran produk kesihatan & kosmetik yang berpusat di Malaysia telah mengambil kesempatan untuk menjalinkan hubungan dengan DR. Fred Zulli melalui syarikat Bio-Kimia Mibelle Biochemistry bagi menandatangani satu MOU yang mengiktiraf BCI Malaysia sebagai pengedar tunggal produk-produk dari teknologi sel stem epal 'PhytoCellTecTM' Di Malaysia...




Biocareer International berganding dengan Syarikat Mibelle untuk menghasilkan siri produk 'STEM SCIENCE' Sel Stem Epal – 'PhytoCellTecTM' Malus Domestica dengan menggunakan “TEKNOLOGI NANO & BIO”.
Dengan itu terhasilah 2 produk hebat yang sangat ajaib dalam pasaran...


PRODUK YANG AKAN MEREALISASIKAN IMPIAN ANDA UTK JADI SIHAT, SEMBUH DARI SAKIT DAN SETERUSNYA MENJADIKAN ANDA INSAN YANG CANTIK DAN MENAWAN !!


2 PRODUK HEBAT !!









SILA KLIK LINK 'PROMOTION'
UNTUK TENGOK PROMOSI MENARIK YANG HARUS ANDA KECAPI !!






SILA HUBUNGI TALIAN INI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
+6012-571 2456 : ROSLI